Basisscholen komen regelmatig geld tekort om schoolreisjes te organiseren. Ze kloppen steeds vaker aan bij het Jeugdeducatiefonds, omdat sommige ouders de vrijwillige ouderbijdrage niet kunnen betalen. Vind jij dat schoolreisjes daarom goedkoper moeten worden?













