Tijdens de Marathon Groningen zijn zondag zeven mensen onwel geworden, meldt organisator Golazo. Twee van hen zijn naar het UMCG gebracht. Omdat deelnemers verdeeld over de gehele route onwel zijn geworden, zijn extra ambulances nodig.


Tijdens de Marathon Groningen zijn zondag zeven mensen onwel geworden, meldt organisator Golazo. Twee van hen zijn naar het UMCG gebracht. Omdat deelnemers verdeeld over de gehele route onwel zijn geworden, zijn extra ambulances nodig.