Tijdens de Marathon Groningen zijn zondag verschillende mensen onwel geworden, meldt de veiligheidsregio. Omdat deelnemers verdeeld over de gehele route onwel zijn geworden, zijn extra ambulances nodig.


Tijdens de Marathon Groningen zijn zondag verschillende mensen onwel geworden, meldt de veiligheidsregio. Omdat deelnemers verdeeld over de gehele route onwel zijn geworden, zijn extra ambulances nodig.