Het Korps Politie Caribisch Nederland (KPCN) houdt op 26 juni een opruimactie van de beslagruimte van het politiebureau op Bonaire, waarbij in beslag genomen voertuigen mogelijk worden vernietigd. Dat meldt de organisatie in een persbericht.
Volgens KPCN is van een deel van de voertuigen de eigenaren onbekend. Mensen van wie een voertuig in beslag is genomen, worden opgeroepen zich te melden en hun eigendom te kunnen aantonen met een aankoopbewijs, geldig rijbewijs of verzekeringsbewijs.
“Voertuigen die op 25 juni niet zijn opgehaald, komen in aanmerking voor vernietiging tijdens de opruimactie”, aldus KPCN. “Ook voertuigen waarvoor een rechterlijke beslissing tot vernietiging geldt of die uit het verkeer moeten worden genomen, maken deel uit van de actie.”









