De provincie Groningen gaat vanaf dit jaar de vlag hijsen met Ketikoti, de dag waarop de afschaffing van de slavernij wordt gevierd. Na Zeeland en Drenthe is Groningen de derde provincie die van Ketikoti een vlagmoment maakt.


De provincie Groningen gaat vanaf dit jaar de vlag hijsen met Ketikoti, de dag waarop de afschaffing van de slavernij wordt gevierd. Na Zeeland en Drenthe is Groningen de derde provincie die van Ketikoti een vlagmoment maakt.