Een Spaanse opvarende van het Nederlandse cruiseschip Hondius is positief getest op een hantavirus, meldt het Spaanse ministerie van Volksgezondheid maandag. De patiënt zat al in quarantaine na evacuatie.


Een Spaanse opvarende van het Nederlandse cruiseschip Hondius is positief getest op een hantavirus, meldt het Spaanse ministerie van Volksgezondheid maandag. De patiënt zat al in quarantaine na evacuatie.