Een groep jonge mannen heeft een ebolakliniek in de Democratische Republiek Congo bestormd met als doel de lichamen van twee overleden patiënten mee te nemen. Nabestaanden mogen ebolapatiënten niet zelf begraven, omdat die ook na hun dood erg besmettelijk zijn.













