De problemen rond woningcorporatie FKP zorgen volgens een oproep van PAR-fractiemedewerker Ana Maria Pauletta op sociale media voor steeds meer onrust onder bewoners. Pauletta zegt dat telefoontjes en Whatsapp-berichten blijven binnenkomen van mensen die hulp zoeken of antwoorden willen over de situatie.
Volgens de oud-parlementariër gaat het onder meer om leegstaande woningen, huizen die nog niet zijn afgebouwd, achterstallig onderhoud en woningen die nog steeds niet zijn opgeleverd. Dat zou voor veel onzekerheid zorgen bij gezinnen die wachten op een huis of verbetering van hun woonsituatie.
Pauletta noemt de situatie bij FKP “uit de hand gelopen” en vindt dat er serieus moet worden gesproken over oplossingen. Daarom wordt een oproep gedaan aan mensen die willen meedenken over de problematiek.
“Het idee is om een werkgroep op te zetten van mensen met ideeën, ervaring en inzet om samen te werken aan realistische oplossingen voor de situatie rond FKP”, aldus Pauletta.














1 reactie
Joshua
Wordt tijd Con een keer eruit te knikkeren.
Een nietsnut die zijn tijd uitzit.
Reacties zijn gesloten.