Een groep demonstranten heeft brandgesticht in een ebolakliniek in het oosten van de Democratische Republiek Congo. Ze waren boos omdat ze het lichaam van een overleden man niet uit het ziekenhuis mochten meenemen. Ook een overleden persoon kan besmettelijk zijn.













