Overheidspersoneel krijgt op vrijdag 5 juni een halve vrije dag. Dat heeft de Raad van Ministers besloten in verband met een overheidsbrede teambuildingactiviteit onder de naam ‘Blue Nation Government Football Tournament’.
Ambtenaren mogen die dag vanaf 12.00 uur stoppen met werken om deel te nemen aan de activiteiten. Volgens de overheid is het initiatief bedoeld om de teamgeest binnen de overheid te versterken en samen stil te staan bij de deelname aan het WK-voetbal in Mexico, de Verenigde Staten en Canada.
In een brief aan het personeel staat dat de middag gevuld zal zijn met voetbal, entertainment en optredens van lokale bands. De overheid noemt het een moment om samen de ‘Blue Nation’ te vieren.
De halve vrije dag komt bovenop de vrije dag na Hemelvaart die overheidspersoneel eerder deze maand al kreeg.














1 reactie
Joshua
De kr organisatie MFK beloond de ambtenaar waarvan het gros niet begrijpt waar ze mee bezig zijn en grotendeels met de armen over elkaar zitten. Schaamteloos dit.
De rest van de onderstandstrekkers en AOVrs kunnen verrekken!
Reacties zijn gesloten.