Onder anderen Mark Rutte, oud-minister Hugo de Jonge en OMT-voorzitter Jaap van Dissel worden door de parlementaire enquêtecommissie Corona gehoord over hun besluitvorming tijdens de coronacrisis. Het eerste van in totaal 51 verhoren start volgende week vrijdag.













