De ongeveer dertig asielzoekers waarvoor in Ter Apel geen plek meer was, worden woensdag- op donderdagnacht opgevangen in Stadskanaal, meldt de gemeente. Het opvangcentrum in Ter Apel zit overvol, waardoor de kans aanwezig was dat er mensen buiten moesten slapen.













