Een groep wadlopers is zondagochtend met reddingsboten en een helikopter van het wad bij Ameland gehaald nadat meerdere mensen onderkoelingsverschijnselen hadden gekregen. Inmiddels zijn alle wadlopers veilig aan land gebracht, meldt de veiligheidsregio.













