De verwachting dat de avondspits van woensdag druk zou worden, “komt helemaal uit”, zegt een woordvoerder van de ANWB. “Het is echt veel drukker dan normaal.”


De verwachting dat de avondspits van woensdag druk zou worden, “komt helemaal uit”, zegt een woordvoerder van de ANWB. “Het is echt veel drukker dan normaal.”