De Verenigde Staten hebben volgens Iran in de nacht van donderdag op vrijdag het staakt-het-vuren geschonden. Volgens het hoogste militaire commando van Iran voerden de Amerikanen “in samenwerking met andere landen in de regio” luchtaanvallen uit in burgergebieden.












